Hej: Skillnad mellan sidversioner
Från Wikimini, encyclopedin för barn
Jump to navigation
Jump to search
Izadim04 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
JATHU (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
Hej |
"Hej" är ett ord och oftast används vid hälsningar, det är trevligt och snällt. Ordet "hej" är bra att säga när man går förbi någon för att då tycker den personen du hälsade till att du är trevlig <span style="-webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0);">👋👍</span> |
||
Hej kan också |
"Hej" kan också vara ett bra sätt att göra de gamla glada😊 |
||
Versionen från 10 januari 2017 kl. 08.46
"Hej" är ett ord och oftast används vid hälsningar, det är trevligt och snällt. Ordet "hej" är bra att säga när man går förbi någon för att då tycker den personen du hälsade till att du är trevlig 👋👍
"Hej" kan också vara ett bra sätt att göra de gamla glada😊
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg