Overwatch: Skillnad mellan sidversioner
(Skapade sidan med 'Hej! ') |
Mive (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| (5 mellanliggande sidversioner av 3 användare visas inte) | |||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
Hej! Alla Subar till Freaky flippers & MUSELK på yt!!! |
|||
Hej! |
|||
overwatch |
|||
Man kunde börja spela overwatch 2015 men dom har jobbat med det väldikt länge. Och dom första heros man kunde köra med var junkrat, d.va, reinhardt, roodhog, genji, hanzo, symetra, widomaker, torbjörn, winston, zenyata, zarya, mercy, lucio, reaper, bastion, mccree, tracer och phara.http://varvat.se/wp-content/uploads/2016/12/overwatch-heroes-background-blizzard-1080x623.png |
|||
Dem som blizzard la in i overwath senare var |
|||
Ana |
|||
Sombra |
|||
Sombra är en tjej som inte tillhör overwath utan hon tillhör blackwath. |
|||
Moira |
|||
Domfist |
|||
Nuvarande version från 5 december 2017 kl. 10.24
Hej! Alla Subar till Freaky flippers & MUSELK på yt!!!
overwatch
Man kunde börja spela overwatch 2015 men dom har jobbat med det väldikt länge. Och dom första heros man kunde köra med var junkrat, d.va, reinhardt, roodhog, genji, hanzo, symetra, widomaker, torbjörn, winston, zenyata, zarya, mercy, lucio, reaper, bastion, mccree, tracer och phara.http://varvat.se/wp-content/uploads/2016/12/overwatch-heroes-background-blizzard-1080x623.png
Dem som blizzard la in i overwath senare var Ana
Sombra
Sombra är en tjej som inte tillhör overwath utan hon tillhör blackwath.
Moira
Domfist
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg