Mw3: Skillnad mellan sidversioner
RadeLide (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
Robfre04 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| (5 mellanliggande sidversioner av 2 användare visas inte) | |||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
MW3 är ett krigs spel. |
MW3 är ett krigs spel. |
||
Man kan döda folk och köra multiplayer och campain man kan välja vapen och välja bana och så kan man om man vill använda baser och man kan köra bil man kan spela fyra. Det finns också helikoptrar. Man kan köra med flaggor och man kan få scorestrickes. |
|||
| ⚫ | Man kan |
||
| ⚫ | Man kan kö mot varandra om man vill med sina kompisar. |
||
|
|
||
Nuvarande version från 4 november 2014 kl. 12.24
MW3 är ett krigs spel.
Man kan döda folk och köra multiplayer och campain man kan välja vapen och välja bana och så kan man om man vill använda baser och man kan köra bil man kan spela fyra. Det finns också helikoptrar. Man kan köra med flaggor och man kan få scorestrickes.
Man kan kö mot varandra om man vill med sina kompisar.
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg