Hejdå: Skillnad mellan sidversioner
Från Wikimini, encyclopedin för barn
Jump to navigation
Jump to search
Belham04 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
Xotsim22 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| (En mellanliggande sidversion av en annan användare visas inte) | |||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
'''Hejdå''' är ett ord som man oftast brukar använda när man lämnar en eller flera personer. Ett annat ord för '''Hejdå''' kan vara ordet vi ses eller adjö. |
|||
Hej då! är ett bra ord att säga när någon tex lekt och ska åka hem då kan man säga (hejdå) Ett bra ord att använda till trevligt språk.[[Image:Smiley-regular_smile.gif|[-sMiLeY-]]] |
|||
Nuvarande version från 10 januari 2017 kl. 09.08
Hejdå är ett ord som man oftast brukar använda när man lämnar en eller flera personer. Ett annat ord för Hejdå kan vara ordet vi ses eller adjö.
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg