Mw3: Skillnad mellan sidversioner
RadeLide (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
Robfre04 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
MW3 är ett krigs spel. |
MW3 är ett krigs spel. |
||
Man kan döda folk och köra multiplayer och |
Man kan döda folk och köra multiplayer och campain man kan välja vapen och välja bana och så kan man om man vill använda baser och man kan köra bil man kan spela fyra. Det finns också helikoptrar. Man kan köra med flaggor och man kan få scorestrickes. |
||
|
|
||
Versionen från 4 november 2014 kl. 12.22
MW3 är ett krigs spel.
Man kan döda folk och köra multiplayer och campain man kan välja vapen och välja bana och så kan man om man vill använda baser och man kan köra bil man kan spela fyra. Det finns också helikoptrar. Man kan köra med flaggor och man kan få scorestrickes.
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg