Hej: Skillnad mellan sidversioner
Från Wikimini, encyclopedin för barn
Jump to navigation
Jump to search
Robfre04 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
Izadim04 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
Hej! är ett ord och används oftast vid hälsnigar, det är trevligt och snällt.Ordet hej! är bra att säga när man går förbi någon för att då tycker den personen du hälsade till att du är vänlig |
Hej! är ett ord och används oftast vid hälsnigar, det är trevligt och snällt.Ordet hej! är bra att säga när man går förbi någon för att då tycker den personen du hälsade till att du är vänlig <span style="-webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0);">👋👍</span> |
||
Hej kan också va ett bra sätt att göra de gamla glada |
Hej kan också va ett bra sätt att göra de gamla glada då kanske dom gillar dig ohlalal |
||
Versionen från 17 november 2014 kl. 10.15
Hej! är ett ord och används oftast vid hälsnigar, det är trevligt och snällt.Ordet hej! är bra att säga när man går förbi någon för att då tycker den personen du hälsade till att du är vänlig 👋👍
Hej kan också va ett bra sätt att göra de gamla glada då kanske dom gillar dig ohlalal
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg