Undertale: Skillnad mellan sidversioner
Berry (diskussion | bidrag) (Skapade sidan med 'Undertale är ett indie-rpg-spel skapat (mestadels) av Toby Fox och Temmie Chang. Spelet var i utveckling i cirka 2 år innan det kom ut den 15 september 2015. Undertale har 3...') |
Ythi (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
Undertale är ett indie-rpg-spel skapat (mestadels) av Toby Fox och Temmie Chang. |
Undertale är ett indie-rpg-spel skapat (mestadels) av Toby Fox och Temmie Chang. |
||
Spelet var i utveckling i cirka 2 år innan det kom ut den 15 september 2015. |
Spelet var i utveckling i cirka 2 år innan det kom ut den 15 september 2015. |
||
Undertale har 3 olika slut, beroende på hur du spelar spelet. |
|||
Undertale har 3 olika slut, beroende på hur du spelar spelet. Det finns många olika karaktärer i spelet som man kan antingen bli vän med eller mörda. Det 3 olika sluten av spelet är olika beroende på om man dödar allt och alla, blir vän med allt och alla, eller en blanding av båda. |
|||
"Pacifist" som är när man blir vän med allt är enklare mot slutet, men "genocide" som är när man dödar allt blir svårare mot slutet. Sen så finns det "neutral" som också är lite svårare än "pacifist" men lättare än "genocide". |
|||
Versionen från 1 december 2017 kl. 08.54
Undertale är ett indie-rpg-spel skapat (mestadels) av Toby Fox och Temmie Chang.
Spelet var i utveckling i cirka 2 år innan det kom ut den 15 september 2015.
Undertale har 3 olika slut, beroende på hur du spelar spelet. Det finns många olika karaktärer i spelet som man kan antingen bli vän med eller mörda. Det 3 olika sluten av spelet är olika beroende på om man dödar allt och alla, blir vän med allt och alla, eller en blanding av båda.
"Pacifist" som är när man blir vän med allt är enklare mot slutet, men "genocide" som är när man dödar allt blir svårare mot slutet. Sen så finns det "neutral" som också är lite svårare än "pacifist" men lättare än "genocide".
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg