Mw3: Skillnad mellan sidversioner
RadeLide (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
RadeLide (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
MW3 är ett krigs spel. |
MW3 är ett krigs spel. |
||
Man kan döda folk och köra multiplayer och campiom man kan välja vapen och välja bana och så kan man om man vill använda basser och man kan köra bil man kan spela fyra |
Man kan döda folk och köra multiplayer och campiom man kan välja vapen och välja bana och så kan man om man vill använda basser och man kan köra bil man kan spela fyra. Det finns också helikoptrar, man kan köra med flagor och man kan få scorestricke |
||
|
|
||
Versionen från 2 mars 2014 kl. 09.44
MW3 är ett krigs spel.
Man kan döda folk och köra multiplayer och campiom man kan välja vapen och välja bana och så kan man om man vill använda basser och man kan köra bil man kan spela fyra. Det finns också helikoptrar, man kan köra med flagor och man kan få scorestricke
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg