Hej: Skillnad mellan sidversioner
Från Wikimini, encyclopedin för barn
Jump to navigation
Jump to search
Amapar04 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
Belham04 (diskussion | bidrag) Ingen redigeringssammanfattning |
||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
Hej är ett ord och används oftast vid hälsnigar det är trevligt och snällt. |
Hej! är ett ord och används oftast vid hälsnigar det är trevligt och snällt.Ordet hej! är bra att säga när man går förbi någon för att då tycker den personen du hälsade att du är vänlig.[[Image:Smiley-regular_smile.gif|[-sMiLeY-]]] |
||
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg