Overwatch
Hej! Alla Subar till Freaky flippers & MUSELK på yt!!!
overwatch
Man kunde börja spela overwatch 2015 men dom har jobbat med det väldikt länge. Och dom första heros man kunde köra med var junkrat, d.va, reinhardt, roodhog, genji, hanzo, symetra, widomaker, torbjörn, winston, zenyata, zarya, mercy, lucio, reaper, bastion, mccree, tracer och phara.http://varvat.se/wp-content/uploads/2016/12/overwatch-heroes-background-blizzard-1080x623.png
men dom nya hjältarna som man inte kunde spela från början är Moira, Orisa Domfist Sombra och Ana.
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg