Skolan
Från Wikimini, encyclopedin för barn
Jump to navigation
Jump to search
Skolan
Det är bra att vi har skolor då lär vi oss mycket och sen när vi blir äldre då kan vi ha bra jobb och det är tex bra att kunna engelska för när man åker till ett anat land då måste man kunna tala engelska, det är bra att kunna matte, för när du är i affären och betalar då måste du kunna ge rätt antal pengar. Det är alltid bra med skolan.
Visningar
Verktyg

Personliga verktyg