Hej! är ett ord och används oftast vid hälsnigar, det är trevligt och snällt.Ordet hej! är bra att säga när man går förbi någon för att då tycker den personen du hälsade att du är vänlig.
Hej kan också
Besök huvudsidan
Nuvarande wikimästare Önskade sidor Senaste ändringarna
Anmäl!
Wikimini, uppslagsverk för barn skrivna av barn